Zakres działania |
Do zakresu działania Referatu Finansowego ds. Oświatowych w szczególności należy:
1. Prowadzenie rachunkowości, sprawozdawczości, gospodarki finansowej jednostek obsługiwanych w ramach wspólnej obsługi, tj.: 1) opracowanie uregulowań wewnętrznych jednostek obsługiwanych dotyczących rachunkowości; 2) prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 3) prowadzenie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości finansowej, sprawozdawczości z operacji finansowych, sprawozdań dotyczących rozliczania dotacji oświatowych oraz przekazywanie sprawozdań odpowiednim jednostkom; 4) prowadzenie obsługi rachunków bankowych jednostek obsługiwanych; 5) prowadzenie obsługi płacowej jednostek obsługiwanych; 6) ewidencjonowanie danych o wynagrodzeniach; 7) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej funduszu socjalnego; 8) prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych; 9) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zleconych przez kierowników jednostek obsługiwanych, terminowa realizacja zapłaty zobowiązań; 10) windykacja należności; 11) rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych jednostek obsługiwanych; 12) przygotowywanie i opracowywanie danych do sprawozdania o średniorocznym wynagrodzeniu nauczycieli w zakresie wypłaconych kwot wynagrodzeń; 13) współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie sporządzania sprawozdań rzeczowo - finansowych i statystycznych; 14) współpracowanie z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie przygotowania projektu planu finansowego jednostki oraz projektów zmian tych planów; 15) kontrolowanie realizacji planów finansowych jednostek obsługiwanych, sprawowanie nadzoru na przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych; 16) prowadzenie ewidencji rozliczeń środków pozyskiwanych ze źródeł zewnętrznych; 17) prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji z tytułu opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego oraz wyżywienia w placówkach wychowania przedszkolnego. 2. Prowadzenie Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej (KZP).
|
|
Opublikowane przez: Maria Mierzwa - Owczarek | Data wprowadzenia: 2016-07-05 14:50:52 | Data modyfikacji: 2025-01-07 13:34:35.
Pracownicy |
Prcownicy |
Stanowisko |
Telefon |
Urszula Spendel - Kotas |
Kierownik Referatu - 1 et. |
32 7233005 |
Beata Kopyt |
Inspektor - 1 et. |
32 7233004 |
Joanna Kurpas |
Inspektor - 1 et. |
32 7233004 |
Jolanta Pomierska |
Inspektor - 1 et |
32 7233005 |
Ewelina Stawowska |
Inspektor - 1 et. |
32 7233005 |
Justyna Mryka |
Specjalista - 1 et. |
32 7233005 |
Katarzyna Loska |
Specjalista - 1 et |
32 7233005 |
Agata Kurpas-Staworko |
Starszy Referent - 1 et |
32 7233005 |
Róża Czembor |
Pomoc administracyjna - 1/2 et |
32 7233004 |
Renata Mrowiec |
Pomoc administracyjna - 1 et. |
32 7233005 |
|
|
Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Data wprowadzenia: 2016-07-05 14:54:00 | Data modyfikacji: 2024-05-21 09:31:43.
Dane teleadresowe |
telefon: 32 7233004, 32 7233005 fax: 32 3248826 e-mail: fno@orzesze.pl
adres: Urząd Miejski Orzesze Referat Finansowy ds. Oświatowych ul.Św.Wawrzyńca 23 43-180 Orzesze
siedziba: Budynek Miejskiej Biblioteki Publicznej piętro |
|
Opublikowane przez: Marzena Nowak | Data wprowadzenia: 2016-07-05 14:57:41 | Data modyfikacji: 2016-07-12 07:44:45.
Data wprowadzenia:
2016-07-05 14:57:41Data modyfikacji:
2016-07-12 07:44:45Opublikowane przez:
Marzena Nowak