Zakres działania |
Do zakresu działania Referatu Spraw Obywatelskich w szczególności należy:
1. Prowadzenie zadań w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych tj: 1) przyjmowanie zgłoszeń zameldowań i wymeldowań na pobyt czasowy i stały oraz innych zdarzeń objętych obowiązkiem meldunkowym; 2) rejestracja zmian danych z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych w ogólnokrajowym systemie Źródło; 3) wykonywanie zleceń z innych urzędów dotyczących zmian danych w adresach lub dokumentach wystawionych przez organ; 4) wysyłanie zleceń do innych organów i urzędów stanu cywilnego w celu poprawy nieprawidłowości danych; 5) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych; 6) udostępnianie danych z rejestru mieszkańców (RM), rejestru dowodów osobistych (RDO) oraz z dokumentacji związanej z obsługą dowodów osobistych; 7) wydawanie zaświadczeń meldunkowych oraz udzielanie informacji adresowych; 8) wydawanie, unieważnianie dowodów osobistych oraz prowadzenie rejestru dowodów osobistych (RDO); 9) przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego oraz wydawanie związanego z tym zaświadczenia; 10) wydawanie zaświadczeń z rejestru dowodów osobistych; 11) zakładanie oraz prowadzenie archiwum kopert osobowych i dokumentacji związanej z obsługą dowodów osobistych. 2. Sporządzanie wykazów dzieci i młodzieży podlegających obowiązkowi szkolnemu. 3. Podejmowanie działań w zakresie profilaktyki zdrowotnej i ochrony zdrowia mieszkańców. 4. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o repatriacji. 5. Współpraca z Sekretarzem Miasta w zakresie spraw związanych z przeprowadzeniem wyborów do Sejmu i Senatu, Prezydenta RP, do samorządu gminnego, europarlamentu oraz spraw związanych z przeprowadzaniem referendum. 6. Prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców. 7. Prowadzenie archiwum w związku z wszelkiego rodzaju wyborami. 8. Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach form aktywizacji zawodowej bezrobotnych, organizację prac społeczno-użytecznych. 9. Prowadzenie spraw z ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP tj. prowadzenie rejestracji i rejestru osób objętych rejestracją: 1) udział w przygotowaniu i prowadzeniu kwalifikacji wojskowej; 2) wypłacanie świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy odbywającym ćwiczenia wojskowe. 10. Prowadzenie i udostępnianie wypisów z Rejestru Instytucji Kultury. 11. Wydawanie decyzji w sprawach odbycia zgromadzeń. 12. Kompleksowa obsługa w zakresie profilu zaufanego ePUAP. 13. Współdziałanie z Wydziałem Rozwoju i Zamówień Publicznych przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 14. Kompleksowa obsługa terminala płatniczego w zakresie opłaty skarbowej oraz innych należności budżetowych.
|
|
Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Data wprowadzenia: 2014-02-10 11:05:15 | Data modyfikacji: 2019-02-01 12:32:56.
Pracownicy |
PRACOWNICY
|
STANOWISKO
|
|
TELEFON
|
Alina Stolarek
|
Kierownik Referatu - 1 et.
|
|
32 3248806
|
Krystian Jankiewicz
|
Inspektor - 1/2 et.
|
|
32 3248811
|
Klaudia Widuch
|
Inspektor - 1 et.
|
|
32 3248807
|
Katarzyna Bielas
|
Inspektor - 1 et.
|
|
32 3248807
|
|
|
Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Data wprowadzenia: 2014-02-10 11:09:04 | Data modyfikacji: 2023-01-31 10:09:52.
Dane teleadresowe |
telefon: 32 3248806, 32 3248807, 32 3248811 fax: 32 3248826 e-mail: rso@orzesze.pl
adres: Urząd Miejski Orzesze Referat Spraw Obywatelskich ul.Św.Wawrzyńca 21 43-180 Orzesze
siedziba: Budynek Urzędu Miejskiego parter pok. 1, 2, 3 |
|
Opublikowane przez: Michał Nowak | Data wprowadzenia: 2014-02-10 11:11:07 | Data modyfikacji: 2022-12-07 10:41:36.
Data wprowadzenia:
2014-02-10 11:11:07Data modyfikacji:
2022-12-07 10:41:36Opublikowane przez:
Michał Nowak