Zakres działania |
1. Planowanie, uzgadnianie i koordynacja remontów i inwestycji remontowych realizowanych na placówkach oświatowych, 2. Sporządzanie zakresów prac remontowych i inwestycyjnych dla poszczególnych placówek oświatowych na podstawie pism dyrektorów, 3. Podejmowanie wszelkich decyzji z ramienia Urzędu Miasta dot. ewentualnej zmiany zakresu realizowanych prac remontowych ustalonych na podstawie sporządzonego przed rozpoczęciem prac kosztorysu inwestorskiego, 4. Przeprowadzanie negocjacji z Wykonawcami z zakresu przewidzianych do realizacji prac remontowych i inwestycji remontowych, 5. Zapewnienie z ramienia Urzędu Miasta wraz z inspektorem nadzoru nad realizowanymi remontami i inwestycjami remontowymi w placówkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przepisów PPIS oraz przepisów BHP i Ppoż, 6. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do rozliczenia prac remontowych i inwestycyjnych w placówkach oświatowych z zakresu zamówień publicznych, 7. Udział w naradach roboczych z ramienia Urzędu Miasta wraz z inspektorem nadzoru oraz odbiorach technicznych końcowych i częściowych realizowanych zadań remontowych i inwestycji remontowych, 8. Kontrolowanie poprawności wystawianych przez Wykonawców faktur przejściowych lub końcowych pod względem merytorycznym, 9. Podejmowanie decyzji wraz z inspektorem nadzoru w zakresie wystąpienia ewentualnego zagrożenia z zakresu BHP i PPOŻ w placówkach oświatowych, 10. Zarządzanie zasobami mieszkaniowymi znajdującymi się w placówkach oświatowych, 11. Ścisła współpraca z Referatem Finansowym d.s. Oświatowych oraz FNB d.s budżetowych w sprawach dotyczących finansów oświatowych, jak również uzgadnianie projektów planów finansowych placówek oświatowych, 12.Współdziałanie z Wydziałem Rozwoju i Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, 13. Składanie wniosków o środki na remonty i inwestycje remontowe z budżetu Urzędu do budzetu jednostek oświaty, 14. Prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów oraz zwrotem kosztów dojazdów: - uczniów oraz dzieci niepełnosprawnych oraz ich opiekunów do szkół i przedszkoli lub ośrodków umożliwiających realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki zgodnie z przepisami prawa 15. Zastępstwo w zakresie wykonywania prac remontowych i inwestycji remontowych – Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta w Orzeszu. |
|
Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Data wprowadzenia: 2019-03-05 09:07:28 | Data modyfikacji: 2019-03-08 10:34:47.
Pracownicy |
PRACOWNIK |
STANOWISKO |
TELEFON |
|
|
|
|
|
Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Data wprowadzenia: 2019-03-05 09:07:41 | Data modyfikacji: 2023-10-24 13:24:36.
Dane teleadresowe |
Dane teleadresowe
telefon: 32 7233003 fax: 32 3248826 e-mail:
adres: Urząd Miejski Orzesze ul.Św.Wawrzyńca 23 43-180 Orzesze
|
|
Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Data wprowadzenia: 2019-03-05 09:09:51 | Data modyfikacji: 2023-10-24 13:25:25.
Data wprowadzenia:
2019-03-05 09:09:51Data modyfikacji:
2023-10-24 13:25:25Opublikowane przez:
Joanna Maroszek