Zakres działania |
Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy:
1. Obsługa sekretariatu Burmistrza Miasta i jego Zastępcy. 2. Organizacja przyjęć stron w sprawach skarg i wniosków mieszkańców. 3. Obsługa biura podawczego. 4. Prowadzenie kancelarii i informacji ogólnej: w tym – korespondencji wręczanej osobiście przez pocztę, kurierów, faksów oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty elektronicznej, przyjmowanie projektów uchwał z inicjatywy społecznej, przyjmowanie interpelacji i wniosków radnych. 5. Organizacja przyjmowania podań i wniosków mieszkańców. 6. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz petycji. 7. Prowadzenie spraw administracyjnych i gospodarczych Urzędu. 8. Prowadzenie kartoteki ilościowej i ilościowo - wartościowej składników majątkowych stanowiących własność Urzędu. 9. Prowadzenie spraw w zakresie przydzielania i rozliczania dotacji z innymi jednostkami samorządu terytorialnymi i innymi instytucjami. 10. Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów BHP oraz ochrony przeciwpożarowej w budynku Urzędu. 11. Prowadzenie spraw związanych z usługami pocztowymi. 12. Prowadzenie spraw związanych z prenumeratą prasy. 13. Prowadzenie spraw związanych z izbą wytrzeźwień. 14. Prowadzenie spraw związanych z wykorzystywania samochodu służbowego. 15. Prowadzenie spraw zakupu materiałów biurowych, druków i pieczęci. 16. Prowadzenie spraw osobowych pracowników wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych i Kodeksu Pracy. 17. Prowadzenie spraw szkoleń w porozumieniu z Sekretarzem Miasta. 18. Współdziałanie z firmą zewnętrzną w zakresie przeprowadzania kontroli warunków pracy, oceny i dokumentacji ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą oraz przestrzegania przepisów BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania zagrożeń. 19. Organizacja szkoleń w zakresie BHP. 20. Udział w zespołach powypadkowych, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w pracy. 21. Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach bezrobocia, podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia bezrobocia w mieście poprzez organizację stażów absolwenckich. 22. Zawieranie umów o przeprowadzenie praktyk uczniowskich i studenckich. 23. Prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Urzędu. 24. Współdziałanie z Wydziałem Rozwoju i Zamówień Publicznych przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
|
|
Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Data wprowadzenia: 2014-02-10 14:42:26 | Data modyfikacji: 2024-04-17 12:48:51.
Pracownicy |
PRACOWNICY
|
STANOWISKO
|
TELEFON
|
Monika Baron
|
Inspektor - 1 et.
|
32 3248828
|
Joanna Maroszek
|
Inspektor - 1 et.
|
32 3248836
|
Izabela Somerlik-Sobeczko
|
Inspektor - 1 et.
|
32 3248800
|
Agnieszka Prusko
|
Pomoc administracyjna - 1 et.
|
32 3248824
|
Renata Krzysteczko
|
Pomoc administracyjna - 1 et. |
32 3248800 |
|
|
Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Data wprowadzenia: 2014-02-10 14:44:49 | Data modyfikacji: 2024-10-08 09:02:19.
Dane teleadresowe |
telefon: 32 3248800 fax: 32 3248826 e-mail: sekretariat@orzesze.pl
adres: Urząd Miejski Orzesze Biuro Organizacyjne ul.Św.Wawrzyńca 21 43-180 Orzesze
siedziba: Budynek Urzędu Miejskiego I piętro pok. 15 |
|
Opublikowane przez: Marzena Nowak | Data wprowadzenia: 2014-02-10 14:48:48.
Data wprowadzenia:
2014-02-10 14:48:48Opublikowane przez:
Marzena Nowak