Nabór na wolne stanowisko: Referent w Wydziale
Gospodarki Przestrzennej i Ochrony
Konserwatorskiej Urzędu Miejskiego w Orzeszu

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 
Na wolne stanowisko: referenta
w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Konserwatorskiej

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko zastała wybrana

Pani Klaudia Głodek zam. Orzesze

Uzasadnienie:

Kandydat spełnił wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze.

W rozmowie kwalifikacyjnej uzyskał wymaganą ilość punktów.

 

 

Informacja po pierwszym etapie naboru
na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent
w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Konserwatorskiej
Urzędu Miejskiego w Orzeszu.

Termin składania ofert upłynął w dniu 04.03.2022r.
W dniu 08.03.2022r. Komisja Konkursowa stwierdziła, że ogółem wpłynęły 4 oferty, dwie nie spełniały wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu.
Komisja Konkursowa, postanowiła, że nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną w dniu 18 marca 2022r. o godz. 10:00.

 

Orzesze, dnia 08.03.2022r.

 

 

Burmistrz Miasta Orzesze
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Referent
w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Konserwatorskiej
Urzędu Miejskiego w Orzeszu.



Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m in.:
Praca biurowa oraz w terenie wynikająca m.in. z realizacji niżej wymienionych aktów prawnych i wykonawczych:
- Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 1 lipca 2016r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu rewitalizacji w części tekstowej oraz zakresu i formy wizualizacji ustaleń miejscowego planu rewitalizacji,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 7 grudnia 2021r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
- Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami.
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2. Opiniowanie projektów podziałów nieruchomości, co do zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego Gminy.
3. Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta.
4. Prowadzenie analiz i studiów z zakresu zagospodarowania przestrzennego w odniesieniu do obszaru działania z uwzględnieniem ustaleń strategii rozwoju województwa zawartych w planie zagospodarowania przestrzennego województwa śląskiego.
5. Współpraca z Wydziałem Administracji – Architektoniczno-Budowlanej Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w zakresie spraw związanych z realizowanym budownictwem na terenie miasta Orzesze.
6. Współpraca z Wydziałem Rozwoju i Zamówień Publicznych przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
7. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym: koordynacja prac związanych z opracowaniem/aktualizacja Programu Ochrony Zabytków na terenie miasta Orzesze.
8. Prowadzenie postępowań w związku z naliczeniem jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości.
9. Obsługa klientów w zakresie udzielania informacji o ustaleniach planu/ studium i składanych wniosków w sprawie opracowania/ zmiany planów oraz studium.
10. Prowadzenie postępowań w sprawie ustalania warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego.
11. Przygotowanie informacji o specjalnej strefie rewitalizacji.
12. Udzielanie informacji w zakresie procedur związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania przestrzennego.
13. Koordynacja prac komisji urbanistyczno – architektonicznej.
14. Archiwizacja dokumentacji w ramach powierzonego zakresu czynności.
15. Redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej oraz PEUP w ramach powierzonego zakresu obowiązków.
16. Praca w systemie obiegu dokumentów (SEKAP) oraz systemie informacji przestrzennej (GIS) w ramach powierzonego zakresu obowiązków.

Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- Minimum średnie.

Wymogi formalne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

Staż pracy:
Minimum dwuletni staż pracy w administracji publicznej.

Znajomość przepisów:
- Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 1 lipca 2016r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu rewitalizacji w części tekstowej oraz zakresu i formy wizualizacji ustaleń miejscowego planu rewitalizacji,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 7 grudnia 2021r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
- Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami.

Mile widziane:
- bardzo dobra obsługa komputera (MS Office - Word, Excel, Power Point) oraz   urządzeń biurowych,
- sporządzanie i redagowanie pism, przygotowanie dokumentów zgodnie z zakresem czynności,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
- zdolność analitycznego myślenia i poprawnego wyciągania wniosków,
- inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji, kultura osobista,
- umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy
- odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie.


Wymagane dokumenty:
1) życiorys – CV,
2) list motywacyjny,
3) kserokopia świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,  
8) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
10) oświadczenie – zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji.
Kopia złożonego dokumentu powinna być własnoręcznie podpisana pod potwierdzenie „za zgodność z oryginałem”.

Warunki pracy na danym stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) praca na podstawie umowy o pracę – termin rozpoczęcia pracy nie później niż 01 kwietnia 2022r.
3) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 21, na parterze budynku,
4) praca z monitorem ekranowym,
5) obsługa urządzeń biurowych,
6) stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Orzesze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w  m-cu poprzedzającym datę publikacji nie przekroczył 6%.
W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej,  w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać  z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku podpisu elektronicznego przedstawić ważny certyfikat.
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem:  „Nabór na stanowisko referentaw Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Konserwatorskiej.”
prosimy przesyłać na adres:
Urząd Miejski Orzesze,  43-180 Orzesze ul. Św. Wawrzyńca 21
lub dostarczyć do biura podawczego Urzędu, mieszczącego się w budynku przy ul. Św. Wawrzyńca 21 na parterze, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej sekap lub e–PUAP (umorzesze/skrytka) po opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 04 marca 2022r.

Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do Urzędu.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Konserwatorskiej 32/3248815, Biuro Organizacyjne (sprawy kadrowe) 32/3248828

Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze. Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.
Dokumenty, złożone w związku z naborem będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w naborze, następnie w terminie 7 dni można je odebrać w pokoju nr 29. Po tym terminie zostaną zniszczone, za wyjątkiem załączonych oryginałów dokumentów, które zostaną  zwrócone.

Kwestionariusz osobowy

Oświadczenie o niekaralności

Oświadczenie RODO

Opis stanowiska pracy

 

Opublikowane przez: Joanna Maroszek | Autor: Danuta Nóżka | Data wprowadzenia: 2022-02-21 10:17:32 | Data modyfikacji: 2022-03-21 09:03:39.
Data wprowadzenia: 2022-02-21 10:17:32
Data modyfikacji: 2022-03-21 09:03:39
Autor: Danuta Nóżka
Opublikowane przez: Joanna Maroszek
« powrót