Urząd Miejski Orzesze informuje, że Burmistrz Miasta Orzesze wyznaczył Koordynatora ds. Dostępności w Mieście Orzesze. Funkcję Koordynatora będzie pełnił Pan Mariusz Porwolik. Dodatkowo powołany został Zespół ds. Dostępności, jako wsparcie dla Koordynatora (skład zespołu w Zarządzeniu poniżej).

Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Miasta Orzesze jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne Ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski Orzesze i jednostki organizacyjne gminy;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski Orzesze;
  • monitorowanie Urzędu Miejskiego Orzesze w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Mieście Orzesze – Mariusz Porwolik
adres do korespondencji: ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze
telefon: 32 3248823
e-mail: mariusz.porwolik@orzesze.pl

ZARZĄDZENIE NR VIII/9/2023 BURMISTRZA MIASTA ORZESZE z dnia 15 stycznia 2024 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora ds. dostępności oraz Zespołu ds. dostępności w Urzędzie Miejskim Orzesze

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Raport o stanie zapewnienia dostępności za okres od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.

 

Opublikowane przez: Mariusz Porwolik | Data wprowadzenia: 2020-10-01 10:20:41 | Data modyfikacji: 2024-06-18 15:20:38.
Data wprowadzenia: 2020-10-01 10:20:41
Data modyfikacji: 2024-06-18 15:20:38
Opublikowane przez: Mariusz Porwolik