Do zakresu działania Wydziału Rozwoju i Zamówień Publicznych w szczególności należy:
1. Koordynowanie spraw z zakresu zamówień publicznych. 2. Opracowywanie projektów regulaminów w zakresie udzielania zamówień publicznych. 3. Przygotowanie i prowadzenia zamówień publicznych w szczególności: 1) przygotowywanie ogłoszeń o przetargach, współpraca w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, warunków i kryteriów postępowań, 2) uczestnictwo w komisjach przetargowych, udział w otwarciu ofert, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji i z postępowań o zamówienie publiczne, 3) badanie ofert i dokumentów przetargowych oraz przedstawienie do zatwierdzenia wyników postępowań, 4) korespondencja z uczestnikami postępowania, 5) przygotowywanie materiałów związanych z odwołaniami, 6) zamieszczanie drogą elektroniczną ogłoszeń w wymaganych publikatorach. 4. Sprawozdawczość dotycząca zamówień publicznych. 5. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych postępowań prowadzonych w trybach ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Prowadzenie rejestru umów z postępowań prowadzonych w trybach ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Doradztwo na rzecz komórek organizacyjnych Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych w wyborze formy zamówienia publicznego. 8. Współpraca z: jednostkami samorządu terytorialnego, gminnymi jednostkami organizacyjnymi, komórkami organizacyjnymi Urzędu, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie tworzenia planów inwestycyjnych i rozwojowych o charakterze lokalnym i regionalnym. 9. Prowadzenie spraw promocji miasta, podejmowanie starań w celu zawiązania współpracy zagranicznej. 10. Nawiązywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi w celu promowania gminy. 11. Utrzymywanie kontaktów z prasą, radiem i telewizją w zakresie promocji gminy. 12. Podejmowanie czynności związanych z przygotowaniem i wydaniem materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących gminy. 13. Ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Remontów oraz Biurem Realizacji Projektów w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji zadań z udziałem tych środków. 14. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w ramach swojego zakresu działania.
|