ZEZWOLENIE NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO- PROWADZENIE ROBÓT |
Sprawa
|
ZEZWOLENIE NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO NA CELE NIEZWIĄZANE Z BUDOWĄ,PRZEBUDOWĄ,REMONTEM,UTRZYMANIEM I OCHRONĄ DRÓG - PROWADZENIE ROBÓT W PASIE DROGOWYM DRÓG PUBLICZNYCH GMINNYCH
|
Podstawa prawna
|
art.39 ust.1, 2, 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. rok 2020 poz.713 z późn.zm.), art.104 Kpa (t.j.Dz.U. rok 2020 poz. 256 z późn. zmianami) art.7 ust.1, art.19 ust.2 pkt 4, art.20 pkt 8, art.40 ust.1, 2 pkt 1, ust.3, 4, 11, 13, ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j.Dz.U. rok 2020 poz. 470 z późn. zmianami), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz.U. rok 2016 poz. 1264) oraz Uchwała Nr XV/169/19 Rady Miejskiej Orzesze z dnia 12 grudnia 2019r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego publicznych dróg gminnych
|
Procedura
|
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego (do pobrania) należy:
- Przesłać drogą elektroniczną - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP.
- Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
- Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy.
Do wniosku należy dołączyć wymagane dokumenty (załączniki):
-
szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego, a w przypadku umieszczenia reklamy-z podaniem jej wymiarów;
-
zatwierdzony projekt organizacji ruchu, jeżeli zajęcie pasa drogowego wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych (projekt organizacji ruchu powinien określać sposób zabezpieczenia robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego);
-
ogólny plan orientacyjny w skali 1:10000 lub 1:25000 z zaznaczeniem zajmowanego odcinka pasa drogowego oraz informację o sposobie zabezpieczenia robót, jeżeli nie jest wymagany projekt organizacji ruchu;
-
oświadczenie o: a) posiadaniu ważnego pozwolenia na budowę obiektu umieszczanego w pasie drogowym, lub b) zgłoszeniu budowy lub prowadzonych robót właściwemu organowi administracji architektoniczno - budowlanej, lub c) zamiarze budowy przyłączy elektroenergetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i telekomunikacyjnych, dla których sporządzono plan sytuacyjny na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub mapy jednostkowej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- harmonogram robót prowadzonych w pasie drogowym, zwłaszcza w przypadku etapowego prowadzenia robót.
|
Termin załatwienia
|
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - do 1 miesiąca od daty złożenia wniosku. |
Załatwienie sprawy
|
Wydanie decyzji (zezwolenia) na zajęcia pasa drogowego. |
Tryb odwoławczy
|
Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Orzesze w terminie 14 dni od daty otrzymanie decyzji.
|
Uwagi
|
Brak |
Opłaty
|
Zwolnione z opłaty skarbowej na podstawie cz.III pkt 44 ppkt 2 kol. 4 ppkt 8 zał. do ustawy z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. rok 2020 poz. 1546 z późn.zm.)
|
Miejsce załatwienia
|
Urząd Miejski Orzesze Wydział Komunalny pokój nr 13 (parter) Telefon 32 3248813 |
Dokumenty do pobrania |
WNIOSEK O ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO
WNIOSEK O ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO - BUDOWA ZJAZDU
OŚWIADCZENIE
|
Przetwarzanie danych osobowych |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Orzesze z siedzibą w Orzeszu, ul. Św. Wawrzyńca 21, e-mail: um@orzesze.pl.
- W Urzędzie Miejskim Orzesze został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się kontaktować telefonując pod numer: 784-690-446 w godzinach pracy UM Orzesze, bądź pisząc na adres mailowy: iod@orzesze.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1).
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa bądź wynikający z zawartych umów.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w przepisach dotyczących obowiązku archiwizowania dokumentacji.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z obowiązku narzuconego w przepisach prawa – Ustawie o samorządzie gminnym, Ustawie Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawie o drogach publicznych, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego - i jest niezbędne do jego realizacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
|
Wniosek o zajęcie pasa drogowego Oświadczenie Wniosek o zajęcie pasa drogowego - budowa zjazdu |
|
Opublikowane przez: Hanna Kadłubek | Autor: Mariola Szczekała | Data wprowadzenia: 2014-02-21 12:49:51 | Data modyfikacji: 2023-03-02 12:26:21.
OPINIA W SPRAWIE PROJEKTU ORGANIZACJI RUCHU DOTYCZĄCEGO DRÓG PUBLICZNYCH GMINNYCH |
Sprawa
|
OPINIA W SPRAWIE PROJEKTU ORGANIZACJI RUCHU DOTYCZĄCEGO DRÓG PUBLICZNYCH GMINNYCH
|
Podstawa prawna
|
art.7 ust.1, art.19 ust.2 pkt 4, art.20 pkt 5 ustawy o drogach publicznych (t.j.Dz.U.rok 2020 poz. 470 z późn. zmianami);§ 7 ust.2 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. rok 2017r, poz. 784)
|
Procedura
|
Wniosek o wydanie opinii wraz z 3 egz. projektu organizacji ruchu sporządzonego zgodnie z § 5 ust.1 ww. Rozporządzenia należy złożyć w sekretariacie tutejszego Urzędu
|
Termin załatwienia
|
Zgodnie z Kodeksem Postepowania Administracyjnego - do 1 miesiąca od daty złożenia wniosku. |
Załatwienie sprawy
|
Wydanie opinii do złożonego projektu organizacji ruchu. |
Tryb odwoławczy
|
Nie dotyczy |
Uwagi
|
Brak |
Opłaty
|
Brak |
Miejsce załatwienia
|
Urząd Miejski Orzesze Wydział Komunalny pokój nr 13 (parter) Telefon 32 3248813 |
Przetwarzanie danych osobowych
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Orzesze z siedzibą w Orzeszu, ul. Św. Wawrzyńca 21, e-mail: um@orzesze.pl.
- W Urzędzie Miejskim Orzesze został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się kontaktować telefonując pod numer: 784-690-446 w godzinach pracy UM Orzesze, bądź pisząc na adres mailowy: iod@orzesze.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1).
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa bądź wynikający z zawartych umów.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w przepisach dotyczących obowiązku archiwizowania dokumentacji.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z obowiązku narzuconego w przepisach prawa – Ustawie o drogach publicznych, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem - i jest niezbędne do jego realizacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
|
Dokumenty do pobrania
|
wniosek o wydanie opinii |
|
|
Opublikowane przez: Hanna Kadłubek | Autor: Mariola Szczekała | Data wprowadzenia: 2014-02-21 12:51:37 | Data modyfikacji: 2020-11-13 08:23:16.
Opublikowane przez: Michał Nowak | Autor: Mariola Szczekała | Data wprowadzenia: 2014-02-25 10:11:50 | Data modyfikacji: 2022-09-27 09:27:24.
Opublikowane przez: Hanna Kadłubek | Autor: Mariola Szczekała | Data wprowadzenia: 2014-02-28 13:12:48 | Data modyfikacji: 2021-12-03 11:19:03.
Opublikowane przez: Hanna Kadłubek | Autor: Mariola Szczekała | Data wprowadzenia: 2014-02-28 13:30:06 | Data modyfikacji: 2021-12-03 11:37:43.
ZEZWOLENIE NA LOKALIZOWANIE W PASIE DROGOWYM OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB URZĄDZEŃ NIEZWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI LUB POTRZEBAMI RUCHU DROGOWEGO |
Sprawa
|
ZEZWOLENIE NA LOKALIZOWANIE W PASIE DROGOWYM OBIEKTÓW BUDOWLANYCH LUB URZĄDZEŃ NIEZWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI LUB POTRZEBAMI RUCHU DROGOWEGO
|
Podstawa prawna
|
art.39 ust.1, 2, 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. rok 2020 poz.713 z późn.zm.), art.104 Kpa (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 256 z póź. zmianami), art.7 ust.1, art.19 ust.2 pkt 4, art.39 ust.3, 3a ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. rok 2020 poz. 470).
|
Procedura
|
Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego należy:
- Przesłać drogą elektroniczną - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP.
- Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
- Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy.
Wniosek należy złożyć wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami):
-
szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, z zaznaczeniem granic i podaniem planowanej lokalizacji obiektu budowlanego lub urządzenia,
-
ogólny plan orientacyjny w skali 1:10000 lub 1:25000 z zaznaczeniem zajmowanego odcinka pasa drogowego.
|
Termin załatwienia
|
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - do 1 miesiąca od daty złożenia wniosku. |
Załatwienie sprawy
|
Wydanie decyzji (zezwolenia) na lokalizowanie w pasie drogowym obiektu budowlanego lub urządzenia.
|
Tryb odwoławczy
|
Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Orzesze w terminie 14 dni od daty otrzymanie decyzji.
|
Uwagi
|
Brak |
Opłaty
|
Zwolnione z opłaty skarbowej na podstawie cz.III pkt 44 ppkt 2 kol. 4 ppkt.9 zał. do ustawy o opłacie skarbowej (t.j.Dz.U. rok 2020 poz. 1546 z późn.zm.)
|
Miejsce załatwienia
|
Urząd Miejski Orzesze Wydział Komunalny pokój nr 13 (parter) Telefon 32 3248813 |
Przetwarzanie danych osobowych
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Orzesze z siedzibą w Orzeszu, ul. Św. Wawrzyńca 21, e-mail: um@orzesze.pl.
- W Urzędzie Miejskim Orzesze został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się kontaktować telefonując pod numer: 784-690-446 w godzinach pracy UM Orzesze, bądź pisząc na adres mailowy: iod@orzesze.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1).
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa bądź wynikający z zawartych umów.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w przepisach dotyczących obowiązku archiwizowania dokumentacji.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z obowiązku narzuconego w przepisach prawa – Ustawie o samorządzie gminnym, Ustawie Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawie o drogach publicznych - i jest niezbędne do jego realizacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
|
Dokumenty do pobrania
|
WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA LOKALIZACJĘ OBIEKTU LUB URZĄDZENIA W PASIE DROGOWYM
|
|
|
Opublikowane przez: Hanna Kadłubek | Autor: Mariola Szczekała | Data wprowadzenia: 2014-03-03 08:36:25 | Data modyfikacji: 2020-11-13 08:29:09.
UZGODNIENIE LOKALIZACJI OGRODZENIA OD STRONY DROGI PUBLICZNEJ |
Sprawa
|
UZGODNIENIE LOKALIZACJI OGRODZENIA OD STRONY DROGI PUBLICZNEJ
|
Podstawa prawna
|
1. Ustawa z dnia 21 marca 1985r. O drogach publicznych (t.j. Dz. U. Rok 2020, poz. 470 z późn. zmianami),
2. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.Dz. U. Rok 2020, poz. 1333 z późn. zmianami),
3. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j.Dz. U. Rok 2016 poz. 124).
|
Procedura
|
Złożenie wniosku.
Wniosek o wydanie uzgodnienia lokalizacji ogrodzenia od strony drogi publicznej należy:
- Przesłać drogą elektroniczną - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego ePUAP.
- Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
- Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy.
Do wniosku należy dołączyć 2 egzemplarze mapki sytuacyjno – ewidencyjnej w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczoną proponowaną lokalizacją ogrodzenia.
|
Termin załatwienia
|
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - do 1 miesiąca od daty złożenia wniosku. |
Załatwienie sprawy
|
Wydanie uzgodnienia.
|
Tryb odwoławczy
|
Nie dotyczy.
|
Uwagi
|
Brak |
Opłaty
|
Złożenie wniosku i wydanie uzgodnienia - bez opłat.
Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 PLN. Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto właściwego urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie urzędu najpóźniej w dniu składania wniosku.
Wpłata na konto bankowe:
Urząd Miejski Orzesze
Orzesko-Knurowski Bank Spółdzielczy
nr rachunku: 82 8454 1040 2002 0000 0329 0001
lub w kasie Urzędu, która znajduje się na parterze budynku głównego przy ul. Św. Wawrzyńca 21.
Przed dokonaniem wpłaty w kasie należy zgłosić się do pokoju Nr 13 - (parter) celem uzyskania stosownej dyspozycji.
Godziny pracy kasy:
poniedziałek: 8.00 - 14.00 wtorek : 8.00 - 14.00 środa : 8.00 - 14.00 czwartek: 8.00 - 16.00 piątek : 8.00 - 13.00
|
Miejsce załatwienia i informacje na temat przebiegu sprawy
|
Urząd Miejski Orzesze Wydział Komunalny pokój nr 13 (parter) Telefon 32 3248813 |
Przetwarzanie danych osobowych
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Orzesze z siedzibą w Orzeszu, ul. Św. Wawrzyńca 21, e-mail: um@orzesze.pl.
- W Urzędzie Miejskim Orzesze został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się kontaktować telefonując pod numer: 784-690-446 w godzinach pracy UM Orzesze, bądź pisząc na adres mailowy: iod@orzesze.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1).
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa bądź wynikający z zawartych umów.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w przepisach dotyczących obowiązku archiwizowania dokumentacji.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z obowiązku narzuconego w przepisach prawa – Ustawie o drogach publicznych, Ustawie Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - i jest niezbędne do jego realizacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
|
Dokumenty do pobrania
|
WNIOSEK O UZGODNIENIE LOKALIZACJI OGRODZENIA OD STRONY DRÓG GMINNYCH
|
|
|
Opublikowane przez: Hanna Kadłubek | Autor: Ewa Kempka - Szlejter | Data wprowadzenia: 2014-03-11 10:52:43 | Data modyfikacji: 2020-11-13 08:32:25.
Opublikowane przez: Hanna Kadłubek | Data wprowadzenia: 2024-07-31 12:20:59 | Data modyfikacji: 2024-07-31 14:14:02.
Zobacz: | Budownictwo, architektura, urbanistyka . Dowody osobiste, meldunki, wybory . Działalność gospodarcza . Geodezja, kartografia . Gospodarka komunalna . Gospodarka lokalami . Gospodarowanie nieruchomościami . Komunikacja, drogownictwo, transport . Ochrona środowiska . Podatki i opłaty . Rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i szkody górnicze . Sprawy obywatelskie . Świadczenia rodzinne, Fundusz alimentacyjny, Karta Dużej Rodziny, Dodatek osłonowy . Urodzenia, małżeństwa, zgony . Używanie herbu miasta, promocja . Oświata . Inne . |
Data wprowadzenia: 2024-07-31 12:20:59 Data modyfikacji: 2024-07-31 14:14:02 Opublikowane przez: Hanna Kadłubek
|