INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Na stanowisko specjalista Referat Gospodarki Odpadami Komunalnymi
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko zastał/a wybrany/a
Pan/i Janowska Hanna zam. Stanowice
Uzasadnienie:
Kandydat spełnił wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. W teście i rozmowie kwalifikacyjnej uzyskał wymaganą ilość punktów.
Orzesze, dn. 25.11.2022 r.
Informacja po pierwszym etapie naboru na wolne stanowisko urzędnicze:
specjalista w Referacie Gospodarki Odpadami Komunalnymi
Termin składania ofert upłynął w dniu 18.11.2022r. W dniu 21.11.2022 r. Komisja Konkursowa stwierdziła, że wpłynęło 7 ofert, z których 5 spełniło wymogi formalne.
Komisja Konkursowa, postanowiła, że nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o test pisemny i rozmowę kwalifikacyjną w dniu 25.11.2022 r. o godz. 09:00.
Orzesze, dnia 22.11.2022r.
Burmistrz Miasta Orzesze ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Odpadami Komunalnymi
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m in.: 1. Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości. 2. Prowadzenie prawidłowej ewidencji przypisów i odpisów należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3. Przygotowywanie dokumentacji oraz podejmowanie czynności związanych z procedurą przedawniania zaległości i nadpłat w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 4. Kontrola realizacji usługi odbioru opadów, w tym przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń mieszkańców o niewłaściwej realizacji usługi przez wykonawcę. 5. Opracowanie projektów uchwał wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 6. Przygotowanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi. 7. Weryfikacja rocznych sprawozdań podmiotów odbierających i zbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Orzesze. 8. Obsługa rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 9. Stosowanie przepisów ustawy Ordynacja Podatkowa w szczególności prowadzenie postępowań związanych z naliczeniem opłaty za odbiór i gospodarowanie odpadami komunalnymi. 10. Przyjmowanie stron i udzielanie informacji z zakresu spraw prowadzonych przez referat. 11. Przyjmowanie skarg i reklamacji dotyczących funkcjonowania systemu odbierania i gospodarki odpadami komunalnymi. 12. Kompletowanie oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum. 13. Kontrola wykonywania przez właścicieli nieruchomości obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach oraz z aktów wykonawczych do tych ustaw. 14. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi oraz w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami. 15. Obsługa klientów urzędu w biurze podawczym w zakresie właściwości komórki oraz współpraca w zakresie obsługi klientów z Biurem Organizacyjnym oraz innymi komórkami urzędu.
Wymagania konieczne:
Wyksztalcenie: - min. średnie - Dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów na kierunku: ochrona środowiska, inżynieria środowiska / gospodarka odpadami
Wymogi formalne: - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Staż pracy: min. 3 lata Mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Znajomość przepisów: - Ustawa o samorządzie gminnym, - Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - Ustawa Ordynacja podatkowa, - Ustawa o odpadach, - przepisy wykonawcze do w/w ustaw. - akty prawa miejscowego z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi
Wymagania dodatkowe: - bardzo dobra obsługa komputera (MS Office - Word, Excel, Power Point) oraz urządzeń biurowych, - umiejętność sporządzania i redagowania pism, przygotowania dokumentów zgodnie z zakresem czynności, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, - zdolność analitycznego myślenia i poprawnego wyciągania wniosków, - inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, - komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji, kultura osobista, - umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, - odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie.
Wymagane dokumenty: 1) życiorys – CV, 2) list motywacyjny, 3) kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie, 4) oryginał kwestionariusza osobowego, 5) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i inne oświadczenia, 6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 7) oświadczenie – zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, 8) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mówi art. 13 a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kopia złożonego dokumentu powinna być własnoręcznie podpisana pod potwierdzeniem „za zgodność z oryginałem”.
Warunki pracy na danym stanowisku: 1) pełny wymiar czasu pracy, 2) praca na podstawie umowy o pracę – termin rozpoczęcia pracy nie później niż styczeń 2023 r., 3) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Orzeszu przy ul. Św. Wawrzyńca 21, na parterze budynku, 4) praca z monitorem ekranowym, 5) obsługa urządzeń biurowych, 6) stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Orzesze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w m-cu poprzedzającym datę publikacji nie przekroczył 6%. W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej, w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku podpisu elektronicznego przedstawić ważny certyfikat.
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty w Referacie Gospodarki Odpadami Komunalnymi”
prosimy przesyłać na adres: Urząd Miejski Orzesze, 43-180 Orzesze ul. Św. Wawrzyńca 21 lub dostarczyć do biura podawczego Urzędu, mieszczącego się w budynku przy ul. Św. Wawrzyńca 21 na parterze, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej https://peup.orzesze.pl lub e–PUAP (/umorzesze/skrytka) po opublikowaniu tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 18 listopada 2022 r.
Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do Urzędu. Oferty, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: Referat Gospodarki Odpadami Komunalnymi 32/324 88 29 i Biuro Organizacyjne (sprawy kadrowe) 32/324 88 28.
Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze. Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego. Dokumenty, złożone w związku z naborem będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w naborze, następnie w terminie 7 dni można je odebrać w pokoju nr 29. Po tym terminie zostaną zniszczone, za wyjątkiem załączonych oryginałów dokumentów, które zostaną zwrócone.
Kwestionariusz osobowy Opis stanowiska pracy Oświadczenie o niekaralności Oświadczenie RODO |